Blog


Tandarts vraagtekens

Toegevoegde waarde voor patiënten creëren Als behandelaar vervul jij een belangrijke maatschappelijke behoefte. Daarom is het belangrijk dat jij marketing bedrijft. Marketing draait namelijk om het leveren van toegevoegde waarde, oftewel: wat kan jij doen om jouw behandelingen en behandelplannen zo waardevol mogelijk te laten zijn voor jouw patiënten? Klik […]

Toegevoegde waarde voor de patiënten


rokend gebit

Praktijkmanagement: roken tijdens de koffiepauze Als een behandelaar tijdens de koffiepauze rookt, dan zullen zijn of haar patiënten dat merken. Een rookwalm verdwijnt namelijk niet binnen 15 minuten. Daarnaast is de kans groot dat de patiënten hem of haar naast de praktijk zien roken. Het heeft alleen nadelen als […]

Roken tijdens de koffiepauze


Omgaan met reviews

  Omgaan met reviews over jouw praktijk      Er zijn twee manieren waarop jij met de reviews over jouw praktijk om kan gaan. De eerste manier is reactief en de tweede manier is pro-actief. Reactief houdt in dat je reageert op de reviews die op websites zoals independer.nl en […]

Omgaan met reviews over jouw praktijk!



Het honorarium vaststellen meewerkend tandarts

Het honorarium van meewerkend tandartsen vaststellen    Het honorarium van een meewerkend tandarts wordt vaak in overleg tussen de praktijkhouder en de meewerkend tandarts vastgesteld. Bij het vaststellen van het honorarium is het belangrijk om ook rekening te houden met de algehele waarde die een meewerkend tandarts […]

Het honorarium van meewerkend tandartsen vaststellen


Bedankt voor een geweldig 2017!

 Bedankt voor een geweldig 2017! Wij zouden al onze samenwerkingspartners, de lezers van onze blog en alle mensen die onze berichten delen, willen bedanken voor een geweldig 2017! Voor de lezers van onze blog hebben wij iets bijzonders gepland in 2018! In 2018 zullen wij regelmatig video’s […]

Bedankt voor een geweldig 2017


Verwachtingen

De verwachtingen van een tandarts en zijn assistent Als een tandarts en een assistent lang met elkaar samenwerken, kunnen ze het idee hebben dat zij van elkaar weten wat zij van elkaar verwachten. Het kan echter voorkomen dat de verwachtingen van de één in de loop der tijd veranderen terwijl […]

De verwachtingen van een tandarts en zijn assistent



schudt u de hand?

  Schudt u uw patiënten de hand?   78% van de patiënten in de VS wilt graag dat een arts hun de hand schudt tijdens hun bezoek aan de praktijk 1). Wat doet u? Maak hieronder uw keuze en zie direct wat uw collega’s doen! 1)Gregory Makoul, Amanda Zick, Marianne Green. […]

Uw patiënt de hand schudden… of niet?


Wist u dat

  Aanpasbare leaflet over mondhygiënisten!   In de vorige blog is een aantal manieren voorgesteld waarop u het aanzien van mondhygiënisten bij uw patiënten kunt verhogen. Eén van deze manieren is door een leaflet aan uw patiënten uit te delen waarin de expertise van mondhygiënisten is beschreven. Download hier een […]

Aanpasbare leaflet over mondhygiënisten!